Повернення
Увага! Ми комісійний магазин, який здійснює торгівлю б/у деталями у відповідності до ч 2 ст 8 ЗУ Про захист прав споживача вимоги споживача по поверненню здійснюються за згодою Продавця.
За яких умов можно повернути товар?
- Не вийшов гарантійний термін
- Запчастина має підтвердження несправності з діагностичного прибору або висновок сервісного центру або СТО.
- Запчастина не була встановлена (експлуатована) з порушеннями правил або технологій встановлення
- Збережено товарний чек
- Не пошкоджено гарантійні мітки та відсутні інші пошкодження
- Товар не відноситься до переліку що поверненню не підлягають
Увага! Ми комісійний магазин, який здійснює торгівлю б/у деталями у відповідності до ч 2 ст 8 ЗУ Про захист прав споживача вимоги споживача по поверненню здійснюються за згодою Продавця.
Як повернути товар?
- Заповніть бланк повернення товару (завантажити бланк) та вкладіть у коробку
- Запакуйте та віднесіть у наш магазин за адресою м.Рівне Соборна 404А або відправте кур’єрською службою
Як повернути кошти?
- Потрібно вказати дані банківської карти для повернення коштів у бланку повернення товару
- Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після прийняття повернення способом яким здійснювалась оплата.
Гарантія
Загальні умови гарантії
- Компанія надає гарантію на установку і перевірку на всі запчастини, крім випадків з особливими умовами гарантії та продажу. Дані умови обговорюються з менеджером в особливому порядку та прописані на сайті.
- Запчастини повинні встановлюватись на спеціалізованих сервісних центрах або СТО та проводитись усі необхідні перед установкою роботи для унеможливлення псування придбаної деталі.
- Гарантія не поширюється на розхідні матеріали (пильники, прокладки,сальники,натягувачі, ланцюг ГРМ ітд).
- Гарантія не поширюється на деталі кузова, оптику, скло та інші автозапчастини, стан яких можна візуально визначити за їх зовнішнім виглядом в момент покупки (решітки, накладки, молдинги, декоративні деталі інтер'єру і т.д.).
Умови надання гарантії?
- Поверненню не підлягають запчастини, які були придбані покупцем за невірним кодом товару
- Поверненню не підлягають запчастини з дефектом, про який покупець був попереджений заздалегідь
- Товар не має механічних або інших пошкоджень
- Товар використовувався за інструкцією
- Ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції
Як здати товар по гарантії?
- Підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації та акт виконаних робіт
- Заповніть бланк повернення товару (завантажити бланк) та вкладіть з іншими документами у коробку
- Запакуйте та віднесіть у наш магазин за адресою м.Рівне Соборна 404А або відправте кур’єрською службою
Без надання документів від СТО встановлення запчастини прирівнюється до самостійної
Який порядок (процес) обробки рекламації?
- Покупець подає заяву на повернення деталі з детальним описом несправності
- Компанія розглядає заяву протягом 1 робочого дня на відповідність гарантійного випадку
- Повідомляємо клієнтові адресу для відправки повернення
- Приймаємо автозапчастину, робимо огляд на наявність міток, пошкоджень і т.д
- Вивчаємо документ заключення СТО чи діагностичного прибору про несправну автозапчастину. Двигуни, АКПП, КПП повинні мати висновок з техстанції, де ремонтувався автомобіль
- Якщо запчастина вимагає спеціальної перевірки на відповідному обладнанні проводиться перевірка в термін до 6 робочих днів (стартери, генератори, форсунки, ТНВД).
- Якщо під час експертизи не підтверджується дефект то товар повертається покупцеві.
- У разі коли товар не підлягає ремонту покупцеві пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення.
- Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після надання висновку експертизи способом яким здійснювалась оплата.
Хто покриває транспорті витрати?
- Транспортні витрати по поверненню товару на стороні покупця, вартість згідно тарифів перевізника.
- Якщо повернення проводиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.
- Вартість послуг автосервісу не компенсується.
Як надіслати товар кур’єрською службою
Оформіть відправлення за реквізитами:
- Отримувач - ФОП Тест Користувач
- Телефон - +380962210012
- Вид доставки - склад-склад
- Адреса - м. Рівне Нова Пошта №23
- Оплата доставки - коштом відправника
- Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
- Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати
Які товари можна повернути а які ні?
Всі товари в нашому магазині можна повернути окрім:
- Предмети сангігієни
- Товари в аерозольній упаковці
- Трубна продукція, скло
- Електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, олії, фільтри, рідини, автохімія та автокосметика)
- Товар привезений під замовлення з іншої країни