Повернення

Увага! Ми комісійний магазин, який здійснює торгівлю б/у деталями у відповідності до ч 2 ст 8 ЗУ Про захист прав споживача вимоги споживача по поверненню здійснюються за згодою Продавця.

За яких умов можно повернути товар?

  • Не вийшов гарантійний термін
  • Запчастина має підтвердження несправності з діагностичного прибору або висновок сервісного центру або СТО.
  • Запчастина не була встановлена (експлуатована) з порушеннями правил або технологій встановлення
  • Збережено товарний чек
  • Не пошкоджено гарантійні мітки та відсутні інші пошкодження
  • Товар не відноситься до переліку що поверненню не підлягають

Увага! Ми комісійний магазин, який здійснює торгівлю б/у деталями у відповідності до ч 2 ст 8 ЗУ Про захист прав споживача вимоги споживача по поверненню здійснюються за згодою Продавця.

Як повернути товар?

Як повернути кошти?

  • Потрібно вказати дані банківської карти для повернення коштів у бланку повернення товару
  • Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після прийняття повернення способом яким здійснювалась оплата.

Гарантія

Загальні умови гарантії

  • Компанія надає гарантію на установку і перевірку на всі запчастини, крім випадків з особливими умовами гарантії та продажу. Дані умови обговорюються з менеджером в особливому порядку та прописані на сайті.
  • Запчастини повинні встановлюватись на спеціалізованих сервісних центрах або СТО та проводитись усі необхідні перед установкою роботи для унеможливлення псування придбаної деталі.
  • Гарантія не поширюється на розхідні матеріали (пильники, прокладки,сальники,натягувачі, ланцюг ГРМ ітд).
  • Гарантія не поширюється на деталі кузова, оптику, скло та інші автозапчастини, стан яких можна візуально визначити за їх зовнішнім виглядом в момент покупки (решітки, накладки, молдинги, декоративні деталі інтер'єру і т.д.).

Умови надання гарантії?

  • Поверненню не підлягають запчастини, які були придбані покупцем за невірним кодом товару
  • Поверненню не підлягають запчастини з дефектом, про який покупець був попереджений заздалегідь
  • Товар не має механічних або інших пошкоджень
  • Товар використовувався за інструкцією
  • Ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції

Як здати товар по гарантії?

  • Підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації та акт виконаних робіт
  • Заповніть бланк повернення товару (завантажити бланк) та вкладіть з іншими документами у коробку
  • Запакуйте та віднесіть у наш магазин за адресою м.Рівне Соборна 404А або відправте кур’єрською службою

Без надання документів від СТО встановлення запчастини прирівнюється до самостійної

Який порядок (процес) обробки рекламації?

  • Покупець подає заяву на повернення деталі з детальним описом несправності
  • Компанія розглядає заяву протягом 1 робочого дня на відповідність гарантійного випадку
  • Повідомляємо клієнтові адресу для відправки повернення
  • Приймаємо автозапчастину, робимо огляд на наявність міток, пошкоджень і т.д
  • Вивчаємо документ заключення СТО чи діагностичного прибору про несправну автозапчастину. Двигуни, АКПП, КПП повинні мати висновок з техстанції, де ремонтувався автомобіль
  • Якщо запчастина вимагає спеціальної перевірки на відповідному обладнанні проводиться перевірка в термін до 6 робочих днів (стартери, генератори, форсунки, ТНВД).
  • Якщо під час експертизи не підтверджується дефект то товар повертається покупцеві.
  • У разі коли товар не підлягає ремонту покупцеві пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення.
  • Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після надання висновку експертизи способом яким здійснювалась оплата.

Хто покриває транспорті витрати?

  • Транспортні витрати по поверненню товару на стороні покупця, вартість згідно тарифів перевізника.
  • Якщо повернення проводиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.
  • Вартість послуг автосервісу не компенсується.

Як надіслати товар кур’єрською службою

Оформіть відправлення за реквізитами:

  • Отримувач - ФОП Тест Користувач
  • Телефон - +380962210012
  • Вид доставки - склад-склад
  • Адреса - м. Рівне Нова Пошта №23
  • Оплата доставки - коштом відправника
  • Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
  • Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати

Які товари можна повернути а які ні?

Всі товари в нашому магазині можна повернути окрім:

  • Предмети сангігієни
  • Товари в аерозольній упаковці
  • Трубна продукція, скло
  • Електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, олії, фільтри, рідини, автохімія та автокосметика)
  • Товар привезений під замовлення з іншої країни

Ми використовуємо файли cookie

Продовжуючи користуватися нашим сайтом, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie.